Klantenservice op Twitter: twtFAQ
22 juli 2010En? Beperk je activiteiten op het sociale web nog steeds tot zenden, of ben je de dialoog nu eindelijk aangegaan?
Als dat laatste het geval is, is het wellicht de moeite waard om even te kijken naar twtFAQ. Dit hulpmiddel voor Twitter stelt je in staat om de vragen van je klanten of publiek in meer dan 140 karakters te beantwoorden. Als je iets goed wilt uitleggen is dat soms nodig. Je kunt in zo’n geval natuurlijk ook kiezen voor een tool als Twitlonger, maar twtFAQ is net wat overzichtelijker, in ieder geval voor de klant.
@
Attendering Twittermania
Hoi Ed,
Laatst zag ik ook deze tool voorbij schuiven: Zendesk. Zo kun je vragen die via de twitter binnenkomen gelijk doorspelen naar de juiste afdeling on deze te beantwoorden. De vraag kan bovendien in Zendesk beantwoord worden en wordt gelijk naar twitter doorgestuurd.
#stopdetijd on=om natuurlijk ;o)
Ziet er goed uit, dat Zendesk. Best een overweging waard, als je als organisatie veel gebruik maakt van Twitter als communicatieplatform!
Dank voor de tip.
twtFAQ ziet er leuk uit, bedankt voor de tip!
@Alinda: het gevolg van het gebruiken van Zendesk is dat je hele organisatie erop ingericht zijn. Dat gaat dus veel verder dan alleen langere en multimediale berichten kunnen maken!
graag gedaan!