clear

zoeken

search

Campagne: Het Nieuwe Werken doe je zelf

01 november 2011

Werken waar en wanneer jou het beste uitkomt, als het resultaat maar wordt gehaald. Dat is de kern van Het Nieuwe Werken. Een coalitie van bedrijven, overheid en Natuur & Milieu lanceert de campagne Het Nieuwe Werken doe je zelf 2011. De organisaties roepen werknemers en werkgevers op om te experimenteren met het nieuwe werken. Zodat mensen na deze kennismaking zo enthousiast worden dat ze hun werk  echt anders gaan organiseren. Het hoogtepunt van de campagne is de Week van Het Nieuwe Werken van 7 tot en met 13 november 2011.

‘Het nieuwe werken’ is nog lang niet ingeburgerd. Mensen gaan het weliswaar steeds normaler vinden dat er ook een groep werkers bestaat die graag digitaal en onafhankelijk van plaats en tijd werkt, maar tegelijkertijd weet ziet die groep werkers dat veel organisaties de mogelijkheden zelf nog niet benutten. Stel maar eens een tijdje consequent voor zoveel mogelijk werk en overleg digitaal af te handelen, dan weet je hoe de zaken ervoor staan.

Daarom: een nuttige en interessante campagne. Het nieuwe werken gun je iedereen. Op Alles Duurzaam kun je er meer over lezen.

@

Attendering: Jan de Waal 

Reageer