clear

zoeken

search

Moderne museumpromotie: Historically Hardcore

02 april 2011

Als je ‘het’ aan de oude wereld overlaat bestaat de kans dat het saai blijft. De nieuwe wereld moet echter rekening houden met verzet. Zo kan het gebeuren dat een poster weerzin oproept bij een deel van de collega’s, maar wel genomineerd wordt voor een prijs.

Wat mij betreft verdienen ook de studenten Jenny Burrows en Matt Kappler een prijs. Zij ontwierpen een fictieve campagne voor musea en trokken daarmee veel aandacht naar zich toe. Er zijn ongetwijfeld mensen die er van gruwelen, maar Historically Hardcore spreekt de taal van nu. Big fun.

@

2 Reacties

  1. Stories Guy. schreef:

    Interessant punt dat je aansnijdt, Edwin. Als adviseur voor de bibliotheek sta ik hier geregeld bij stil. Willen we het iedereen naar de zin maken, met het risico kleurloos en suf te zijn? Of nemen we stelling, zijn we betrokken, gebruiken we humor en geven we kleur aan de samenleving?

  2. De vraag stellen is 'm beantwoorden, in dit geval 🙂

Reageer op Stories Guy.