clear

zoeken

search

Old Spice

14 juli 2010

Heus, ik zag de naam Old Spice al menigmaal voorbij komen op het web, de afgelopen weken, maar ik negeerde het stelselmatig. Voor ouwe, duffe luchtjes weiger ik tijd vrij te maken. Tot vandaag. Nu zelfs het door mij gewaardeerde Resource Shelf ernaar verwijst besloot ik toch maar eens te kijken waar al die ‘buzz’ op is gebaseerd. Waarom praat die meneer met 45.000 volgers in vredesnaam over bibliotheken?

Ach, laat ook maar. Er is al  veel over geblogd. Old Spice heeft ook zelf een blog. Het merk zit op alle sociale netwerken. Dit kun je inderdaad gerust een briljante campagne noemen.

Zal ik het vergelijkingsinkoppertje over het nieuwe elan voor een oubollig imago deze keer maar achterwege laten? Wat ruik je lekker….

@

Afbeelding: LIFE

3 Reacties

  1. Ongeveer hetzelfde gaat op voor Birkenstock en die hebben nog niet eens leuke filmpjes voor zover ik weet, maar wisten wél een oubollig imago om te zetten in achtereenvolgens 'hip' en 'voor iedereen'.

  2. rinke schreef:

    Het lijkt erop dat deze campagne op zijn hoogtepunt stopt. Zie: Re: Everyone | Old Spice

    Toch jammer…

  3. @v/h Schrijver: dat verhaal herinner ik me ook nog ja. Buitengewoon toch…

    @Rinke: net nu ik eraan begon te wennen. Maar stoppen op het hoogtepunt is wel beter dan te lang doorgaan. Dan ben je ook weer terug bij af…

Reageer