clear

zoeken

search

Netvibes fail

10 december 2009

Ik schrijf altijd hele aardige dingen over Netvibes, het gewaardeerde hart van mijn informatievoorziening, maar nu even niet.

Netvibes is de laatste weken instabiel en onbetrouwbaar, waarschijnlijk door de overgang naar Wasabi. Op dit moment lijkt het alsof er niets aan de hand is maar updates van RSS verschijnen pas na een of twee dagen, of helemaal niet. Dat merk je pas na een tijdje.

Nu is dat nog niet het ergste. Dit kan een keer gebeuren. Het probleem is echter dat de mensen van Netvibes niet of nauwelijks reageren op alle klachten. Niet op Twitter, niet op het weblog. Misschien heeft het Netvibesteam het wel te druk met Le Web, zoals Ron suggereerde?

Ik vind het in ieder geval niet zo slim. Veel gebruikers kunnen niet zo lang zonder updates en stappen, al dan niet tijdelijk, over naar de Google Reader. Misschien blijven ze daar wel voorgoed. Netvibes mag dan mooier en gladder zijn dan de concurrent, die concurrent is momenteel wel een stuk sneller en betrouwbaarder…

Fail.

@

6 Reacties

  1. Ron Wessels schreef:

    Is idd wel zorgelijk ja. Ik had al een hele maildiscussie met de supportafdeling. Daar reageren ze overigens best snel: probleem is bekend, we werken eraan. Probleem lijkt opgelost. En zo bleven we vrolijk met elkaar in contact. Dat ging overigens over een ander probleem: m'n feeds 'sloegen' telkens weer op ongelezen en da's toch wel erg onhandig…

    Maar goed, via Twitter en hun bvlog hadden ze idd wat actiever moeten zijn. We hopen maar dat de patient snel weer beter is

  2. @Ron: dat ze de dialoog via de mail dan weer wel aangaan vind ik wel bemoedigend. Bedankt voor de aanvulling.

  3. Magdalena schreef:

    Hi Edwin,
    our support team can best be reached by email, through our support form here: //www.netvibes.com/static.php?show=feedback
    Please write in english there, as we don't have dutch speakers in support.
    Best
    Magdalena

  4. @Magdalena: thanks for the feedback! Good to see some webcare (which was the complaint)

  5. 23 Dingen schreef:

    Hi Rob,

    Thanks for the feedback.

    We're sorry for the desagrement : The issue is being investigated, be sure that an update will be provided asap.

    Clovis

Reageer