clear

zoeken

search

Goed bekeken:TV Netwerken vs Consumer Generated Media

29 april 2008


Bovenstaande knaap speelt heel verdienstelijk gitaar maar dat is niet wat mijn aandacht trok. Het gaat me even om de verbijsterende statistieken van die video:

Geplaatst op 20 december 2005 is dit filmpje 42.172.678 keer bekeken, kreeg het 343.853 keer een waardering, werd er 179.045 keer commentaar op gegeven en werd ‘ie 277.863 keer gemarkeerd als ‘favoriet’.

Wat een getallen! En dan te bedenken dat er ook nog filmpjes op YouTube staan die meer dan 80 miljoen keer werden bekeken!

Op Emarketing & New Media lees ik vervolgens:

In February 2008, there were 115,799,000 unique online video viewers, each averaging about 55 streams each during that month. That’s almost two video streams per day. YouTube was the site with the most total streams and unique viewers in February 2008, with 2,918,799,000 streams and 70,222,000 unique YouTube Video viewers.The closest online video site was Fox Interactive Media, with about 405 million total streams and 21 million unique viewers.

TV Netwerken vs Consumer Generated Media. De strijd wordt steeds interessanter. De statistieken doen je duizelen.

@

1 Reactie

  1. Liek Schoeren schreef:

    ja, vreemd die grote getallen. Het blijft interessant die statistieken.

Reageer