clear

zoeken

search

Even uitblazen bij IKEA

05 januari 2011

McDonald’s, IKEA, Bruna: het bieden van herkenbare plaatsen waar je als consument kunt ontsnappen aan de drukte van de dag. Dit past in het leven van nu.

Het is lang geleden dat mijn wenkbrauwen zo hoog mijn voorhoofd opklommen. Rust bij IKEA? Die winkel is een hectische, complexe game!

@

Attendering: Johan Hoenink

8 Reacties

  1. Nel P. schreef:

    Dank voor het attenderen op deze inspirerende film.
    Maar niet heus.
    Toch: dank voor de attendering. Heus.

  2. De dank gaat dan weer naar Johan in dezen; zo houden we elkaar mooi allemaal een beetje op de hoogte 🙂

  3. Robert schreef:

    Wat een leuk surrealistisch filmpje 🙂 Ook het feit dat je bij de McDonalds terecht zou kunnen voor je rust lijkt me enigzins overdrijven. De vorige keer dat ik in een filiaal aanwezig was, bleek een peloton ADHD-kleuters bezit te hebben genomen van de tafels en stoelen 🙂

    Groet,

    Robert

  4. Dat krijg je van al die saussuikers 🙂

  5. Luud schreef:

    OMG!
    Gelukkig hebben in archievenland ook dergelijke inspirerende initiatieven. Nieuwe logo's en zulks. Onze klanten staan gewoonweg te trappelen van ongeduld!
    🙂

  6. Is dat ook een centraal plan Luud, of doel je op lokale initiatieven?

  7. Luud schreef:

    Een centraal plan van meesterbein BRAIN.

  8. Het is een pittig PDF's met z'n 83 mb's, maar grappig om te zien dat Archiefwereld eigenlijk met precies hetzelfde bezig is. Of niet grappig, dat kan natuurlijk ook.

    Ik verwacht er ook geen wonderen van overigens, maar herkenbaarheid vind ik wel goed op zich. Je komt soms tropische namen tegen….

Reageer