clear

zoeken

search

Aandacht in het tijdperk van contentverval

08 februari 2011

Steve Rubel neem ik altijd serieus: die man zegt vaak wijze dingen over de impact van de aandachtseconomie op  ons leven en onze manier van werken. In bovenstaande, korte presentatie verwoordt Rubel mooi wat er nodig is om nog een beetje aandacht te genereren in ‘dit tijdperk van contentverval’. Dat is geen eenvoudige opgave, maar er zijn oplossingen. Met een tool als Timely zal ik -als individu- niet snel gaan werken, maar voor organisaties zou het een goed hulpmiddel kunnen zijn.

De toelichting op de presentatie: Attentionomics: Captivating Attention in the Age of Content Decay.

@

2 Reacties

  1. zomer65 schreef:

    Volgens mij één van de lastigste dingen: "how to stand out in a crowd". En nu met al die extra media is het nog lastiger geworden. En tegelijkertijd denk ik dat je als bedrijf (en als individu) het best dicht bij je zelf kunt blijven. Stick to your message. En zend die op alle fronten uit.

  2. Mee eens Erna! Met 'het authentieke' begint het. Je ziet toch ook maar al te vaak mooie platformen waar aan alles is gedacht, behalve aan de echte mensen, met echte verhalen en en echte missie of passie. Als je dat niet meeneemt zal de respons ook maar zelden echt groot zijn.

Reageer op zomer65