clear

zoeken

search

Bibliotheken moeten gaan denken als Trent Reznor

27 april 2009

Grappig! Ooit zag ik in de marketing van Nine Inch Nails een voorbeeld voor bibliotheken. Eric Schnell denkt er hetzelfde over en verwijst naar een interessante presentatie van Michael Masnick, ook over de marketing van diezelfde band. Het is een mooi overzicht van 15 minuten.

Trent Reznor is trouwens de zanger van NIN.

@

Reblog this post [with Zemanta]

5 Reacties

  1. Mooie presentatie en o zo waar. Er zit denk ik ook wel een werkbare wijze voor bibliotheken in. Leuk te horen, dat niet iedereen in de muziek industrie op de begane paden blijft wandelen.

  2. Mogelijkheden ten over inderdaad. Misschien moeten we Trent eens uitnodigen op een congres. Kan z’n band openen met een leuk riedeltje om iedereen in een klap bij de les te krijgen 🙂

  3. boesje schreef:

    Ben bang dat je congres weinig vervolg zal krijgen………. Zeker als iedereen voor een “we want more” gaat.

  4. boesje schreef:

    Zie ik het nu goed dat je een plaatsje gezakt bent op Marketingfacts? De 7 is anders voor veel mensen een geluksgetal. En als je scheel naar die 7 kijkt, dan zie je symbolisch je favoriete kroegje…………… En dan is de cirkel weer rond.

  5. @Boes: dat denk ik ook wel ja, maar we kunnen dan wel zeggen dat we gelachen hebben 🙂

    Inderdaad een plaats gezakt, maar ik vind’ m nog steeds meer dan fraai.

Reageer op boesje