clear

zoeken

search

De dans der kleurloosheid ontspringen

27 januari 2009

De bibliotheek is ook een merk. Een sterk merk bovendien. Zullen we een mooi verhaal vertellen?

@

6 Reacties

  1. Een sterk moet zichzelf blijven verkopen. Iets dat ze mijn inziens het best kan doen door de bib in beta te zetten. De wereld en evolueert en de bib dus ook. Je kan die verandering ook merken in het soort reclame filmpjes dat je tegenwoordig te zien krijgt.

  2. Astrid schreef:

    Een Heel Mooi Filmpje!

  3. @ Benoit: dat zijn fraaie inderdaad. Permanent Beta 🙂

    @ Dat mannetje lijkt ook wel een beetje op Jip van Janneke, vind je niet?

  4. schrijverdezes schreef:

    @ Edwin,
    Excuus dat ik mij erin meng, maar zo kun je literaire beroemdheden toch echt niet behandelen! Hoewel ze het een beetje verdienen, zie hier.

  5. Je hebt gelijk. Ik doe ze tekort 🙂

  6. Astrid schreef:

    Ik had nog niet aan J&J gedacht, die zijn toch ook veel 'spitser' dan dit hippe ding! Iedereen uniek, zo is het 😉

Reageer op Benoît Cicchelero