clear

zoeken

search

Uit de kast

30 juni 2008


Ik wil graag positief reageren op initiatieven die de zichtbaarheid van bibliotheken en hun online diensten verbeteren maar als je al jaren roept dat er vooral geïnvesteerd moet worden in online marketing, SEO en sociale netwerken (om maar eens iets te noemen) is het frustrerend om een heel duur promotieproduct op je bureau aan te treffen, met de titel ‘De online diensten moeten uit de kast’. Mij doet het vooral denken aan een sieradendoosje dat je juist in de kast zet.

Het ziet er prachtig uit hoor, maar ambassadeurs zijn we al jaren en met het promoten van onze diensten in onze gebouwen zijn we ook al jaren bezig. Moeten we nu dan nog met buttons en vlaggetjes door het gebouw gaan rennen en verkondigen dat we online best de moeite waard zijn? Beter zorgen we ervoor dat we online de moeite waard zijn en dat mensen dat daar ook merken.

We moeten uit de kast, maar het eerste waar ik aan denk is een ratel. Wat kan een mens toch vreemd associëren op de maandagochtend.

@

Foto

2 Reacties

  1. Natalie schreef:

    Vond het doosje wel creatief gemaakt! 🙂

  2. Dat dan weer wel 🙂

Reageer op Edwin Mijnsbergen